زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:27 بعد از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 206
نویسنده پیام
shantiya آفلاین





ارسال‌ها : 17
عضویت: 14 /9 /1400
گذشته تاریخی تبلیغات گوگل

مفهوم گوگل ادوردز دو سال پس از راه اندازی موتور جستجوی گوگل در اکتبر 2000 ایجاد شد تا وب سایت ها بیشتر دیده شوند. در روزهای اولیه Google، مانند همه استراتژی‌های تبلیغاتی گسترده، تبلیغات Google محتوای متنی نصب شده را به طور متناوب با قیمت تبلیغاتی ماه به ماه به مشتریان خود نمایش می‌داد. در واقع، ابتدا گوگل با وعده تبلیغات رایگان شروع به کار کرد، اما سپس به وعده خود عمل نکرد. در سال‌های بعد، گوگل تلاش کرد تا سرویس تبلیغاتی خود را توسعه دهد، که در سال 2002 ایده‌ای به نام PPC ارائه کرد که انقلابی در حوزه تبلیغات ایجاد کرد. در این تکنیک، قیمت تبلیغات بیشتر بر اساس کلیک مشتریان بر روی آگهی بود. تکامل ادامه یافت و در سال 2007 گوگل به همراه یوتیوب تبلیغاتی را در پلتفرم های مختلف راه اندازی کرد. پس از مدتی، در سال 2018، گوگل مدل خدمات خود را از Google AdWords به Google Adverts تغییر داد.


گذشته تاریخی تبلیغات گوگل
چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟
شما در ارتقاء و افزایش فروش ناخالص تخصص دارید.
با افزایش تعداد افرادی که از وب استفاده می کنند، رویکرد اولیه ای که ذهن افراد را برای حل مسائل درگیر می کند، جستجوی آن در گوگل است. روز به روز بیش از 3.5 میلیارد جستجوی گوگل به پایان می رسد. بنابراین احتمال زیادی خواهید داشت که کالای خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

با انتخاب عبارات کلیدی مناسب، آگهی شما احتمالاً زمانی که مصرف کننده به دنبال عبارت و مونتاژ خواسته هایش است به نمایش گذاشته می شود. علاوه بر این، زمانی که رقابتی برای تبلیغ کالای خود دارید یا کاهش های دوره ای برای کالاهای خرده فروش خود خواهید داشت، احتمالاً می توانید یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید، آگهی های بازرگانی را در زمان انتخاب شده نشان دهید و مشتریان جدید را در همان روز جذب کنید.

شما تبلیغات خود را شخصی سازی می کنید.
یکی از مزایای بسیاری از تبلیغات گوگل مدیریت کامل و شخصی سازی تبلیغاتی است که به صاحبان خانه وب سایت ارائه می شود. به عنوان مثال، شما احتمالاً می توانید مکان آگهی، زمان آگهی و حتی امور مالی روز به روز را مشخص کنید.

فوراً مزایای تبلیغات خود را مشاهده کنید.
خوشبختانه، مزیتی که گوگل به صاحبان خانه های سازمانی داده است، قدرت مشاهده همه اقدامات و در واقع نتایج اقدامات است. با این نتایج، متوجه بازگشت سرمایه خود در کمپین های مختلف خواهید شد. به عنوان مثال، برای اولین بار با تکنیک پرداخت به ازای کلیک، یک ارزش را در نظر می گیرید و با انتخاب یک کمپین بازاریابی شروع می کنید. با این حال، در هر زمان که شروع به تبلیغ Google Adverts می کنید، روی دیدن درآمد خود حساب می کنید، بنابراین برای بررسی آن اقدام کنید.

شما تبلیغ متمرکزی انجام می دهید.
شايد ذکر شود که يکي از بهترين ويژگي هاي سرويس تبليغات گوگل تبليغ متمرکز است. با این حال هدفمندی به چه معناست؟ فرض کنید شرکتی را شروع کرده اید که لوازم آرایشی را تبلیغ می کند. احتمالاً اولیه ترین قدم برای تبلیغ متمرکز، شناخت مخاطب است. مکان را تشخیص دهید، چگونه و برای چه کسی تبلیغ کنید. به عنوان یک صاحب شرکت، پس از تحقیق و بررسی برای شناخت خریدارانم، به این نتیجه می رسم که به عنوان مثال، خریداران شرکتی من دخترانی بین سنین 18 تا 36 سال هستند. بنابراین این مبارزه قدیمی خانم ها، مخاطبان من هستند که باید برای دیدن تبلیغات در وب سایت من یا، برای مثال، چه کسب‌وکار کوچک شما در حال تبلیغ غذا باشد، احتمالاً می‌توانید تبلیغات Google Adverts را برای تبلیغ در هنگام ناهار یا شام ترتیب دهید. هر زمانی که خرده فروش شما باز نیست، می توانید کمپین بازاریابی خود را طوری ترتیب دهید که تبلیغات را متوقف کند. با استفاده از چنین فیلترهایی، احتمالاً تبلیغات شما دقیقاً در حین جستجوی موضوع مرتبط با کسب و کار کوچک شما، به دلیل داده های به دست آمده توسط Google، به آن افراد نمایش داده می شود.

سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 13:51
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | گذشته تاریخی تبلیغات گوگل | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا