زمان جاری : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 1:17 بعد از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 25022
نویسنده پیام
bashtar آفلاین





ارسال‌ها : 16
عضویت: 5 /8 /1400
کتاب علوم غريبه pdf شامل چه مواردی می باشد
کتاب علوم غريبه pdf زیرا دعای اضطراری عادلان می تواند بسیار مفید باشد. الیاس مثل ما شکننده بود، و وقتی با جدیت دعا کرد که باران نبارد،کتاب علوم غريبه pdf سه سال و شش ماه بر زمین باران نبارید. و او دوباره دعا کرد و آسمان باران داد و زمین جیمز فرض می‌کند که با ایماندارانی صحبت می‌کند که ایمان آورده‌اند که خداوند عیسی مسیح نجات‌دهنده و خداوند آنهاست. می توان گفت در زندگی، انگیزه نه تنها کلید اعمال ما، بلکه برای استقامت در نماز نیز هست.کتاب علوم غريبه pdf نماز ابزار مؤثری است و ابتدا باید شرایط دعای مؤثر را شناخت. گفتیم که:
دعای عاجل نیکوکاران بسیار کارساز است.شرط عدالت ممکن است در ذهن ما حالتی دست نیافتنی به نظر برسد و فکر کنیم که دعای ما به سختی شنیده می شود. پس باید دید درست ایمان داشت. برای درک اینکه ما فقط از طریق فداکاری جانشین خداوند و نجات دهنده خود، عیسی مسیح، در برابر خدا به عنوان عادل می ایستیم. اگر فکر می کنید که می توانید از طریق عدالت، فداکاری و خوبی خود به خدا نزدیک شوید، ماهیت انجیل را درک نکرده اید.کتاب علوم غريبه pdf عادل و عادل تنها می تواند فیض و عطای ایمانی باشد که خداوند عیسی مسیح از طریق قربانی خود بر روی صلیب به ما ارائه می دهد. فقط خودش می تواند همه گناهان و گناهان را ببخشد. از این طریق می توان در پیشگاه خدا عادل شد و با او شراکت داشت. بیایید قلب خود را بررسی کنیم تا مطمئن شویم که گناه اعتراف نشده را در قلب خود نگه نمی داریم یا پنهان نمی کنیم. ما ممکن است کامل نباشیم، اما لازم است
دعای صالحان به اندازه خود خداوند قدرتمند است. هیچ قدرت جادویی در خود دعا وجود ندارد. دعا خواسته ما نیست، بلکه ارتباط ما با خداوند خالق آسمان و زمین است. او ما را به حضور خود فرا می خواند تا اطمینان و برکتی که او با ماست به دست آورد. کتاب مقدس پیشنهاد می‌کند که از طریق دعا می‌توان انتظار غیرممکن‌ها را داشت، زیرا خدا هیچ محدودیتی نمی‌داند. اما اگر دعای ما برآورده شود، قدرت و لطف اوست. اراده خدا کاملتر و بسیار بالاتر از اراده ماست،کتاب علوم غريبه pdf پس در دعا بیش از هر چیز نگرش اراده او را به دعاها و خواسته هایمان بررسی کنیم. هدف اصلی دعا شناخت و تحقق اراده مقدس اوست.
ممکن است مدتها برای یک چیز خاص دعا کرده باشید و به نظرتان برسد که خدا ساکت است. شما از هیچ گناه اعتراف نشده ای خبر ندارید و به اندازه کافی ایمان دارید. اما هنوز جواب نمی آید. به نظر می رسد دیدگاه های بیشتری در مورد دعاهای شنیده نشده وجود دارد:
یکی اینکه خداوند گاهی اوقات پاسخ را به تأخیر می اندازد تا ما را متواضعانه به خود نگه دارد. ما نمونه های زیادی را در کتاب مقدس می یابیم که در آن چنین بود. در مواقع دیگر، خداوند منتظر پاسخ است تا بتوانیم در درجه اول به دنبال او باشیم. گاهی خدا نه می گوید چون عواقب آن را می بیند. شاید آنها برای ما خوب نباشند. گاهی خدا می خواهد به ما چیزی بهتر از آنچه در نظر داریم به ما بدهد.
در چنین مواقعی باید به خدا توکل کنیم زیرا او دانای کل است و افکار ما محدود است. خداوند با ما مشورت نمی کند، اما از ما انتظار دارد که در هر شرایطی بی قید و شرط به او اعتماد کنیم. خداوند اجازه خواهد داد که خدمت ثمربخش کسانی که صادقانه به خدا خدمت کرده اند به طور غیر منتظره پایان یابد.کتاب علوم غريبه pdf قبل از مرگ، خود عیسی دعا کرد: "پدر من، اگر امکان دارد، این جام را از من بگذران. نه آنطور که من می خواهم، بلکه مانند تو." می بینیم که خدا برنامه ای متفاوت از تحسین یا شفقت ما داشت. حتی خود پسر خدا هم تسلیم اراده پدر شد.
بنابراین دعا می کنیم که هر اتفاقی می افتد در راه جلال خداوند استفاده شود. تا نیت او را برآورده کنیم، حتی اگر مطابق با درک و خواسته ما نباشد. تا زمانی که تصمیم خدا را بدون قید و شرط نپذیریم، در معرض خطر ناامیدی و از دست دادن شادی در زندگی دعای خود هستیم. اگرچه خداوند قدرت مداخله به روشی فراطبیعی را دارد، اما از طریق دعای مردم عادی ایمان ما را تقویت می کند.
هر مؤمن صالحی می تواند در هر کجا و هر زمان دعا کند.کتاب علوم غريبه pdf نماز مشروط به جایی که ما در آن نماز می خوانیم نیست. ما مجبور نیستیم در معابد یا نمازخانه ها دعا کنیم. نه مجبوریم صبح یکشنبه بخوانیم، نه از طریق بندگان معین خدا و نه با زبان شریف. خدا را صدا کن و باور کن که او صدایت را می شنود و بر اساس اراده و تصمیمش به تو پاسخ می دهد. سکوت کوتاه در سکوت دل همین قدرت را دارد. خداوند قلب را بررسی می کند و دعاهای ناگفته را می شنود. او به تعداد کلمات، یا تعداد دعا کنندگان برای یک چیز، یا عذاب نماز توجه نمی کند. ما از طریق دعا، اطاعت بی قید و شرط را یاد می گیریم، از الگوی پروردگار و نجات دهنده خود.
عبرانیان 5: 7-9 در روزهای زندگی زمینی خود، دعاها و دعاها را به کسی که می توانست او را از مرگ نجات دهد، با گریه و گریه بلند رساند. و به خاطر خداپرستی اش شنیده شد. 8 و با اینکه پسر بود، اطاعت را از آنچه متحمل شده بود آموخت. 9 و هنگامی که او به کمال رسید، نویسنده نجات ابدی برای همه کسانی شد که از او اطاعت می کنند ...

عیسی گاهی شب را به دعا می گذراند، اما دعاهای او در کتاب مقدس بسیار مختصر است. خود دعای پروردگار کوتاه است. شما همیشه می توانید دعا کنید. هر چه وضعیت جدی تر باشد، دعا کردن برای ما سخت تر می شود تا خدا راه را به ما نشان دهد.

کتاب مقدس از عدالت انسان صحبت می کند، نه تعداد افرادی که برای چیزی دعا می کنند. دعای یک فرد به اندازه دعای کثیری از مؤمنان مؤثر است. هر چه مردم بیشتر دعا کنند، تشویق بیشتری را تجربه می کنند. بنابراین، خوب است فهرستی از نیازهای دعا داشته باشید. همچنین در جایی نوشته نشده است که یک مؤمن عادل چگونه باید دعا را تجربه کند تا مؤثرتر باشد. خداوند نیازی ندارد که با تکرار بی وقفه دعا او را به چیزی متقاعد کنیم. ما باید قلب خود را در پیشگاه خداوند بریزیم.
مزمور 62: 8-9 نجات و جلال من در خداست. خداوند قوت من است و خدا پناهگاه من است. 9 ای مردم همه زمانها به او اعتماد کنید، دل خود را به روی او باز کنید. خدا پناه ماست

خداوند دعا و دعای ما را می شنود، او ظالم و بی عاطفه نیست. پاسخ او همیشه منحصر به فرد است و ممکن است ما را شگفت زده کند، اما هرگز نباید ناامید شویم. خداوند به تدریج چشم انداز ابدیت را در برابر ما آشکار می کند. این به ما بستگی دارد که در اطاعت از خواست خدا اطاعت کنیم، حتی اگر موانع یا آزمایشات بزرگی در زندگی ما وجود داشته باشد. دعای ما باید درست و متفکرانه باشد. خدا بر اساس فیضی که در عیسی مسیح به ما نشان می دهد به ما پاسخ خواهد داد، نه بر اساس نیاز ما. یعقوب دعای الیاس نبی را برای ما مثال می‌زند:

یعقوب 5: 17-20 الیاس مانند ما شکننده بود،کتاب علوم غريبه pdf و هنگامی که با جدیت دعا کرد که باران نبارد، سه سال و شش ماه بر زمین باران نبارید. 18 و او دوباره دعا کرد و آسمان باران داد و زمین میوه خود را آورد. 19 ای برادران من، اگر یکی از شما از حقیقت گمراه شود و دیگری او را برگرداند، 20 به او اطلاع دهید که کسی که گناهکار را از راه سرگردان خود باز می‌گرداند، جان او را از مرگ نجات می‌دهد و بسیاری از گناهان را می‌پوشاند.

ایلیا مردی عادل بود و اجابت دعاهای او به شیوه ای شگفت انگیز و فوق طبیعی نشان داده شد. ایلیا با پادشاه قدرتمند آخاب مخالفت کرد. او از آسمان دعوت به آتش کرد و حتی دستور اعدام 400 پیامبر توپ را صادر کرد. آتش دو گروه از سربازان را که برای دستگیری او آمده بودند فرا گرفت. آخرین سفر زمینی او با انتقال ارابه های آتشین او به بهشت ​​به پایان می رسد. ایلیا مرگ زمینی را نمی دانست. شهادت چنین بنده ای برای عوام مانع است تا مصداق مبارزه نماز. زندگی ما خیلی معمولی است. اما جیمز به ما یادآوری می کند که الیاس نیز یک مرد معمولی بود. و او مردی بود که برای کارهای معمولی مقدر شده بود. او هم همه جور شک داشت. ما در زندگی او خواهیم گفت که قدرت دعا در انسان نیست، در خداست.

ایلیا در دوران بد زندگی می کرد. او به عنوان خدای باروری، خدایی که بر باران حکومت می کند، پرستش می شد. معبد پر از فاحشه بود. از این رو ایلیا برای مظاهر مختلف قدرت خداوند دعا کرد و دعای او به طرز خارق العاده ای شنیده شد. وقتی خدا او را شنید، همه دیدند که خدا در کنار ایلیا است. ایلیا کتاب مقدس را می دانست و می دانست که خدا به قول خود عمل خواهد کرد. او می دانست و معتقد بود که این در قدرت خداوند است که همه چیز را تغییر دهد. ایلیا مردی بود که از ناتوانی و درماندگی خود در برابر قدرتمندانی که بر مردم بی وفا حکومت می کردند آگاه بود.

دلیل اینکه ما آنطور که باید نماز نمی خوانیم این است که نمی دانیم دشمن روحمان چقدر قدرتمند است و چقدر ضعیف هستیم.
کسی که معتقد است رستگاری بر اساس رفتار نیک یا تصمیم خود برای مسیح حاصل می شود، به جای ایمان هدیه خداست، سرنوشت خود را به دست خود می گیرد و از خدا دور می ماند. ایمان هدیه ای از جانب خداوند است وقتی خداوند چشمان نابینای ما را باز می کند تا ببیند ما در برابر او چقدر گمشده، درمانده و نالایق هستیم.

تا زمانی که فروتنانه متوجه نشویم که با مداخله ماوراء طبیعی خدا نجات یافته ایم، روح القدس نمی تواند در روح ما ساکن شود. بدون مسیح ما نه می توانیم دعا کنیم و نه دعا:

یوحنا 15: 5-9 من تاک هستم، شما شاخه ها.کتاب علوم غريبه pdf هر که در من بماند و من در او ثمره بسیار می دهد. زیرا بدون من هیچ کاری نمی توانید انجام دهید 6 و اگر کسی در من نمی ماند، مانند شاخه بیرون انداخته می شود و پژمرده می شود. سپس آنها را جمع می کنند و در آتش می اندازند و می سوزانند. ۷ اگر در من بمانید و سخنان من در شما بماند، آنچه را که می خواهید بخواهید و برای شما برآورده خواهد شد. 8 پدر من جلال یافته است که شما میوه بسیار می آورید و شاگرد من می شوید. ۹ همانطور که پدر مرا دوست دارد، من نیز شما را دوست دارم. در عشق من بمان!

انگیزه برای نماز.اکنون می‌توانیم به چند سؤال که باید ما را تشویق به تشدید نماز کنیم، اشاره کنیم: مکان و زمانی که در آن زندگی می‌کنیم به چه چیزی گواهی می‌دهد؟ آیا روزهای ما پر از بی عدالتی و عدم اطمینان است؟ آیا ما در زمانه ای غیر خدایی زندگی می کنیم؟ آیا ما نگران چیزی هستیم که در اخبار تلویزیون می بینیم؟ با آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد و آنچه در جهان اتفاق می افتد؟ یا فکر می کنید هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید؟ آیا احساس درماندگی می کنید؟ آیا فکر می کنید که از این بدتر نمی شود؟ ناامید نشو! خداوند می تواند کویر معنوی را با دعای مؤمنان تغییر دهد. هر نسلی شرایطی را تجربه می کند که از نظر انسانی غیرقابل عبور به نظر می رسد. دلیل آن هم این است که به نجات حاکمان فعلی تکیه نکنیم، بلکه در نگرانی ها و مصیبت های خود به خدا روی آوریم. آیا با یک بیماری صعب العلاج روبرو هستید و پزشکان نمی توانند از عهده آن برآیند؟ نماز خواندن! آیا احساس شکست می کنید؟ نماز خواندن. دعا نشان خواهد داد که چقدر به تشویق و قدرت خداوند نیاز داریم. به خودت تکیه نکن با خدا قدرت طلب کن او می تواند به روش های غیرمنتظره و غیرمعمول مداخله کند. مشکل ما این نیست که نمی‌توانیم آنطور که باید زندگی مسیحی کنیم، بلکه این است که خودکفا می‌مانیم. ما سعی می کنیم مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. خداوند هر روز به ما می آموزد که به خودمان تکیه نکنیم. به همین دلیل است که او گاهی اوقات وقتی نفس ما کم می شود چنین شرایطی را می فرستد. سپس ما با مرگ آشتی می کنیم، همانطور که خود پولس رسول توصیف کرد: خداوند هر روز به ما می آموزد که به خودمان تکیه نکنیم. به همین دلیل است که او گاهی اوقات وقتی نفس ما کم می شود چنین شرایطی را می فرستد. سپس ما با مرگ آشتی می کنیم، همانطور که خود پولس رسول توصیف کرد: خداوند هر روز به ما می آموزد که به خودمان تکیه نکنیم. به همین دلیل است که او گاهی اوقات وقتی نفس ما کم می شود چنین شرایطی را می فرستد. سپس ما با مرگ آشتی می کنیم، همانطور که خود پولس رسول توصیف کرد:
دوم قرنتیان 1: 8-11 ما نمی‌خواهیم شما، برادران، از مصیبت‌هایی که در آسیا متحمل شده‌ایم آگاه باشید. به شدت به ما ضربه زد، فراتر از توان ما، بنابراین حتی دیگر نمی خواستیم زندگی کنیم. ۹ ما قبلاً حکم اعدام را بر خود صادر کرده‌ایم، که به خود اعتماد نداریم، بلکه به خدایی که مردگان را زنده می‌کند اعتماد کنیم. 10 او ما را نجات داده و از چنین مرگی نجات خواهد داد. و در او امیدواریم که ما را رهایی بخشد .

شنبه 30 بهمن 1400 - 13:33
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کتاب علوم غريبه pdf شامل چه مواردی می باشد | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا