زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:12 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 592
نویسنده پیام
emilyfarahi آفلاین





ارسال‌ها : 33
عضویت: 12 /11 /1398
محل زندگی: تهران
سن: 26
بالابر خانگی چیست و معرفی دسته بندی آن

امروزه با توجه به رواج آپارتمان نشینی, وجود آسانسور و بالابر
خانگی نیازی مهم در هر ساختمانی می باشد که هنگام ورود به آپارتمان اولین
گزینه برای دسترسی به طبقات آسانسور یا بالابر است.
حال ممکن است به دلیل قدیمی بودن ساختمان یا سیستم معماری ناقص ساختمان سیستم بالابر در ساختمان تعبیه نشده باشد. به طورکلی بالابر خانگی به ماشینی اطلاق می گردد که به منظور حمل بار و انسان, یا انجام کار در ارتفاع جهت انتقال بار و... به کار برده می شود. بالابرها دارای کاربردهای مختلفی هستند که تفاوت های زیادی با بالاکشنده و جرثقیل ها دارند. که ممکن است با شنیدن نام بالابر به یاد وینچ های ساختمانی که جهت بالا کشیدن مصالح ساختمانی به طبقات استفاده می شوند بیفتید.
ولی بالابرها دارای عوامل تعیین کننده ای همچون ظرفیت, نوع کاربرد و نوع مکانیزم خاص و... هستند.

دسته بندی بالابرها
قبل از هرچیزی شما را با انواع بالابر آشنا میکنیم. به طور کلی بالابرها به چهار دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: بالابر هیدرولیکی , بالابرهای زنجیری, بالابرهای کابلی, بالابر خانگی که مورد معرفی ما در این مقاله معرفی بالابر خانگی است.

تفاوت اصلی آسانسور ها با یکدیگر در چگونگی اعمال نیروی پیشران و چگونگی انتقال آن به کابین است. اگر بخواهیم آسانسورها را از نظرنیروی محرک تقسیم بندی کنیم به چهاردسته تقسیم می شوند: 1. آسانسورهای هیدرولیکی 2. آسانسورهای مغناطیسی 3. آسانسورهای کششی 4. آسانسورهای وینچی

بالابرها وسیله ای هستند مکانیکی یا همچنین می توان گفت ماشینی است مکانیکی که امکان بالا و پایین کردن افراد و وسایل, برای دسترسی به طبقات مختلف مکان را فراهم می کند. که دارای ظرفیت های مختلف جهت حمل افراد و وسایل می باشد.

بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی

شرکت تولیدی پارس ایمن الکترونیک در بخش طراحی و تولید خود افتخار تولید بالابر مبتکرانه و بی نظیر را دارد که با نام بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی روانه بازار شده است که یکی از مشخصات بارز این بالابر خانگی تولیدی دارا بودن بدنه ای زیبا و در عین حال فوق العاده محکم می باشد. بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی دارای مشخصه های بسیاری می باشد که در ادامه مطلب به معرفی مشخصات این محصول تولیدی پرداخته ایم:

1. این محصول دارای اتاقکی مقاوم در برابر هرگونه رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب است که نگرانی از جانب نصب کابین در محیط آزاد وبدون سرپوش ندارد.

2. بالابر نفر بر است و قابلیت نصب در ساختمان های مسکونی و اداری را دارد, ویژه حمل افراد می باشد که مناسب فضای بیرون ساختمان بوده و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بین طبقات ساختمان تردد نمایید.

3. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بالابرکارکردن با برق تک فاز یا همان برق 220 ولت می باشد به این صورت که در صورت عدم وجود برق سه فاز دستگاه توسط سنسورهایی هوشمند به برق تک فاز موجود در ساختمان وصل و شروع به حرکت می نماید.

4. بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار نیازی به اختصاص دادن مکانی جهت نصب موتورخانه و همچنین داشتن چاله ندارد و همین موضوع باعث تخریب کمتر ساختمان و نشان دهنده اختصاص فضایی کم جهت نصب بالابر و افزایش فضای مفید کابین است.

5. این بالابر دارای موتوری فوق العاده کم صدا می باشد که مزاحمتی برای افراد داخل ساختمان ایجاد نمی کند. کارکرد این بالابر به نحوی تنظیم شده است که موقع حرکت نرم و بدون شک حرکتی, حرکت کرده و باعث تکان ناگهانی و لرزش دستگاه نمی شود.

6. شایان به ذکر است که دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی دارای ضمانت نامه ای کتبی از طرف شرکت پارس ایمن الکترونیک می باشد که هنگام نصب از سمت نصاب شرکت تحویل مشتری عزیز داده می شود که در صورت هرگونه نقص یا مشکل شرکت پاسخگوی مشکلات و جبران خسارات وارد شده باشد.

7. دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی سازه ای است پیش ساخته که به وسیله ای پیچ و مهره بهم اتصال می یابد و قابلیت انتقال از مکانی به مکان دیگر را دارد به این صورت که نصب دستگاه بالابر توسط افرادی ماهر و متخصص و کاربلد که از طرف شرکت جهت انجام نصب فرستاده می شوند صورت می پذیرد که این افراد دارای دانشی بالا مرتبط با مهارت اجرایی خود هستند و کار نصب دستگاه را در کمترین زمان به بهترین نحو ارائه می دهند. شرکت پارس ایمن الکترونیک بعداز نصب اولیه توسط نصاب های معتبر شرکت پارس ایمن الکترونیک این تعهد را به مشتری می دهد که هرگونه تعمیر یا انتقال دستگاه از جایی به جایی دیگر را برای مشتری گرامی فراهم نماید.

8. از دیگر ویژگی های دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی مجهز بودن دستگاه به سیستم ایمنی متصل به دستگاه است که ایمنی بالایی را برای استفاده کننده محیا می کند.

9. شرکت پارس ایمن الکترونیک این امکان را فراهم آورده است که بالابر خانگی مدل عنکبوتی نسبت به سفارش مشتری در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و اجرا شود که حداقل خسارت تخریب ساختمان را به همراه داشته باشد.

10. این دستگاه علاوه بر ایمنی بالا دارای سنسور هوشمند برای فرود اضطراری می باشد که بدون اتلاف وقت در صورت فرود اضطراری عمل فرود را انجام دهد.

11. این دستگاه دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات و همچنین دوسال گارانتی مکانیکی و هیدرولیکی و پنج سال خدمات پس از فروش محصول را دارد.

بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای

شرکت تولیدی پارس ایمن الکترونیک شرکتی مطرح درزمینه تولید انواع موتورخانه هیدرولیک و جک های هیدرولیک و وینچ های صنعتی می باشد که درسال 1389 فعالیت طراحی و تولیدی خود را آغاز نمود که یکی از افتخارات درخشان این شرکت طراحی منحصر به فرد, تولید و عرضه بالابرساختمانی به مشتریان عزیز می باشد.

به طور کلی بالابر خانگی تولید شده توسط شرکت پارس ایمن الکترونیک به چهارنوع تقسیم می شود که عبارتند از:

1. بالابر الکتروهیدرولیک کابین pvc

2. بالابر هیدرولیک مدل عنکبوتی

3. بالابر هیدرولیکی کابین آلومینیوم

4. بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای

بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای متشکل از سیستمی کاملا هماهنگ هیدرولیکی و مکانیکی و الکترونیکی است که طی روندی موفقیت آمیز توسط شرکت پارس ایمن الکترونیک وارد عرصه ی رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار شده است. شرکت پارس ایمن الکترونیک با در نظر گرفتن استاندارد های لازم سیستمی بالابر خانگی را تولید کرده است که از ایمنی فوق العاده بالایی برخوردار است.

بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای ظرفیت جابه جایی300 کیلوگرم بار در محدوده ای به طول 7 متر را دارد که علاوه بر توان بازدهی بالا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای همانطور که از اسم این محصول مشخص است دارای کابینی زیبا با شیشه های نشکن و محکم قابل نصب در واحد های مسکونی دوبلکس, ساختمان های اداری, رستوران ها, فروشگاه ها, انبارها, داروخانه ها, بانک ها, بیمارستان ها و مکان هایی که محدودیت فضا دارند.

مشخصات بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای

1. اتصال از طریق ریل آسانسوری بسیار قوی

2. برخورداری از ایمنی بسیار بالا به جهت داشتن جک هیدرولیکی که همین امر سبب جلوگیری از سقوط کابین می شود

3. جلوگیری از خطر برق گرفتگی به دلیل برخورداری از ایمنی بالا

4. برخورداری از سیستم ایست اضطراری

5. برخورداری از سیستم برق فشارقوی هیدرولیکی

6. برخورداری از سیستم فرود اضطراری در هنگام قطعی برق

7. قابلیت نصب در ساختمان بدون نیاز به چاه آسانسور

8. حرکت یکنواخت و بدون شک و کم صدا بودن دستگاه

9. قابلیت نصب در فضاهای بدون استفاده و کم بهره

10. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بالابرکارکردن با برق تک فاز یا همان برق 220 ولت می باشد به این صورت که در صورت عدم وجود برق سه فاز دستگاه توسط سنسورهایی هوشمند به برق تک فاز موجود در ساختمان وصل و شروع به حرکت می نماید.

این بالابر خانگی دارای موتوری فوق العاده کم صدا می باشد که مزاحمتی برای افراد داخل ساختمان ایجاد نمی کند. کارکرد این بالابر به نحوی تنظیم شده است که موقع حرکت نرم و بدون شک حرکتی, حرکت کرده و باعث تکان ناگهانی و لرزش دستگاه نمی شود. شایان به ذکر است که دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک کابین شیشه ای دارای ضمانت نامه ای کتبی از طرف شرکت پارس ایمن الکترونیک می باشد که هنگام نصب از سمت نصاب شرکت تحویل مشتری عزیز داده می شود که در صورت هرگونه نقص یا مشکل شرکت پاسخگوی مشکلات و جبران خسارات وارد شده باشد.

دستگاه بالابر هیدرولیک کابین شیشه ای سازه ای است پیش ساخته که به وسیله ای پیچ و مهره بهم اتصال می یابد و قابلیت انتقال از مکانی به مکان دیگر را دارد به این صورت که نصب دستگاه بالابر توسط افرادی ماهر و متخصص و کاربلد که از طرف شرکت جهت انجام نصب فرستاده می شوند صورت می پذیرد. شرکت پارس ایمن الکترونیک بعداز نصب اولیه توسط نصاب های معتبر شرکت پارس ایمن الکترونیک این تعهد را به مشتری می دهد که هرگونه تعمیر یا انتقال دستگاه از جایی به جایی دیگر را برای مشتری گرامی فراهم نماید. شرکت پارس ایمن الکترونیک این امکان را فراهم آورده است که بالابر هیدرولیک کابین شیشه ای نسبت به سفارش مشتری در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و اجرا شود که حداقل خسارت تخریب ساختمان را به همراه داشته باشد. این بالابر دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات و همچنین دوسال گارانتی مکانیکی و هیدرولیکی و پنج سال خدمات پس از فروش محصول را دارد. قابل ذکر است که دستگاه توصیف شده دارای مدل های دیگر با قابلیت کارکرد های متفاوت تری می باشد که بالابر مغازه نفر بر پوشش شیشه ای مدل LIR-P111 یکی از زیر گروه های این محصول می باشد که قابلیت استفاده در واحد های تجاری دوبلکس کوچک و طبقات اداری و فروشگاه ها را با ویژگی حداکثر 3 توقف به همراه دارد.

یکشنبه 11 اسفند 1398 - 23:25
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahidabbasi آفلاین




ارسال‌ها : 11
عضویت: 21 /9 /1400

پاسخ : 1 RE بالابر خانگی چیست و معرفی دسته بندی آن
در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، اصفهان و ... بسیاری از ساختمان ­ها قدیمی هستند. از طرفی ساخت و ساز مجدد ساختمان، هزینه هنگفتی را برای مالکان به دنبال خواهد داشت. در نتیجه در مواردی، ساکنین این ساختمان ها برای راحتی بیشتر قصد دارند که آسانسور برای آن نصب کنند اما چون فضای داخلی ساختمان برای این کار نامناسب است، ترجیح مهندسین و متخصصان این حرفه، استفاده از نمای بیرونی ساختمان می ­باشد. به طور معمول، برای ساختمان ­هایی که در بیرون آن آسانسور نصب می ­کنند، از مدل­ های هیدرولیکی بهره می ­برند. چرا که در مقایسه با سیستم کششی به حفر چاه نیاز ندارد و طریقه­ نصب و راه اندازی آن نیز راحت تر است.

شنبه 11 دی 1400 - 09:28
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | بالابر خانگی چیست و معرفی دسته بندی آن | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا