زمان جاری : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 6:07 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 223
نویسنده پیام
akhgar آفلاین





ارسال‌ها : 30
عضویت: 15 /10 /1400
خرید هیتر تابشی و گازی

بخاری های برقی شادی آور در حقیقت از علوم کاربردی برتر برای گرمایش محیط های داخلی و خارجی هستند. امروزه به فکر بخاری‌های شادی‌بخش است زیرا کم‌مصرف‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های گرمایشی که انرژی گرمایشی واقعاً بیش از حد هیتر تابشی گازی دارند و در اوج مناسبی قرار می‌گیرند، می‌توانند به سادگی مناطق باز غول پیکر را گرم کنند.

بخاری ها به عنوان وسایل گرمایشی برای گرم کردن فضاهای غول پیکر و عمومی معادل انبوه پارکینگ ها و مساجد استفاده می شوند. برای گرم کردن این محیط در فصل سرد.

بخاری برقی شاد
بخاری‌های برقی شادی‌بخش نوع جدیدی از سیستم گرمایشی هستند که بلافاصله در مسیر اجسام علاوه بر افراد قرار می‌گیرند و مسیر در کنار گرمکن‌ها قطعاً گرم می‌شود.

بخاری های تابشی مانند روش های گرمایش مختلف که تکنیک گرمایش تنظیم آن تکنیک سوئیچ گرمای کم است، فوراً تنظیم را گرم می کنند، بنابراین گرمایش آنها نسبت به استراتژی های گرمایش مختلف برای تنظیم بسیار افزایش می یابد.

مشخصات بخاری سوخت برقی
این که آیا ما نیاز به بحث دقیق در مورد مشخصات بخاری های برقی با سوخت داریم، باید به انواع مدل های آنها نگاه کنیم، با این حال مشخصات اولیه همه بخاری های سوختی را می توان به شرح زیر بیان کرد:

تمام بخاری های سوخت قدرتی مجهز به مدیریت ترموستاتیک و تکنیک مصرف بهینه بنزین هستند و گزینه های اصلی همه بخاری های سوختی هستند.

فالوورهایی که در بخاری های سوختی استفاده می شوند، اغلب بی صداترین نوع هستند و صدای زیادی در تنظیمات ایجاد نمی کنند، و این یک سطح بسیار خوش بینانه است که تقریباً نوع بخاری است.

این بخاری ها امنیت واقعا بیش از حدی دارند و انعطاف پذیری را دارند که روی 4 پایه قرار بگیرند یا روی دیوار نصب شوند. این بخاری‌ها می‌توانند به سادگی با سوخت کلانشهر یا سوخت مایع کار کنند و استفاده از انواع مختلف مانعی برای آن‌ها نیست. علاوه بر این، سنسورهایی در این بخاری‌ها وجود دارد که می‌تواند برای مکان‌هایی که دودکش ندارند مناسب باشند، و این سنسورها عملکردی مشابه دودکش دارند.

گجت هایی که در مورد آنها صحبت شد، مشخصات اولیه بخاری ها در همه انواع آنها هستند. اگر مایل به خرید یک بخاری سوختی یا تبلیغ یک بخاری سوخت هستید، کافی است از شرکت های معتبر آن که به عنوان کسب و کار راه اندازی نام دارند، مشاوره بگیرید. بخاری های برقی سوخت انواع مختلفی دارند و نمی توان یک مانکن را به عنوان یکی از بهترین بخاری های برقی سوخت معرفی کرد، زیرا یکی از بهترین بخاری های برقی سوخت توسط مشتریان بیشتر بر اساس خواسته های آنها تصمیم می گیرد.

بخاری تابشی سوخت مسکن
بخاری سوخت برقی

از میان انواع بخاری های تابشی برقی که می توانند به طور گسترده و استاندارد استفاده شوند، می توانیم به بخاری تابشی سوخت خانه اشاره کنیم. عملکرد این بخاری‌ها دقیقاً مشابه بخاری‌های برقی است، یکی از ویژگی‌های آن تامین بنزین آنهاست.

این بخاری ها به دو نوع غول پیکر و کوچک تقسیم می شوند. در نوع کوچک، گرم کننده ها به یک باتری مربوط می شوند، که باتری است که برق و بنزین را تامین می کند. علاوه بر این، این بخاری ها به دو نوع سواری و قابل حمل تقسیم می شوند و عملکرد هر یک از انواع کاملاً قابل مقایسه با یکدیگر است و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

رادیاتورهای بنزینی هزینه‌های کاملاً متفاوتی دارند و در واقع، نوع این بخاری‌هایی که قصد خرید آن را دارید، ارزش رادیاتورهای سوخت را تعیین می‌کند. ارزش یک بخاری سوختی بستگی به این دارد که نوع بخاری سوخت کوچک یا غول پیکر باشد یا نه، و ارزش یک بخاری سوخت کوچک اغلب نسبت به نوع عظیم کاهش می یابد، و این یک جایگزین عالی برای مناطق کوچک است.

این بخاری ها عمدتاً در مناطق جغرافیایی ایران هستند که از نظر هزینه سوخت به مراتب مقرون به صرفه تر از انرژی الکتریکی هستند. علاوه بر این، این بخاری های تابشی، اگرچه از سوخت برای تامین گرما استفاده می کنند، اما امنیت بیشتری نسبت به نوع الکتریکی دارند، و دلیل منطقی آن این است که کف بخاری تابشی سوخت خانواده، نیروی گرما را به صورت شعاعی به تنظیم منتقل می کند و هیچ شعله ای فورا وجود ندارد. قابل دستیابی

سه شنبه 07 تیر 1401 - 17:46
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | خرید هیتر تابشی و گازی | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا