زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:17 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 9969
نویسنده پیام
admin آفلاین





ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975
پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی


سلام
با توجه به سوالات متعدد شما دوستان عزیز در خصوص برگزاری دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی ، تصمیم گرفتیم تا این تاپیک را ایجاد کنیم و به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهیم.
اگر پس از خواندن پاسخ این سوالات ، باز هم سوالی مرتبط با این دوره آموزشی در ذهن شما وجود داشت ، می توانید در همین تاپیک آن را مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

با تشکر
مدیریت پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی


1- من ساکن تهران هستم. میخواستم بپرسم امکان ثبت نام برای افرادی که ساکن شیراز نیستن هم وجود داره؟
بله ، دوستان عزیزی که در سایر شهرها ساکن هستند هم می توانند در ثبت نام شرکت کنند و در فرم ثبت نام ، نام شهر محل سکونت خودشان را وارد نمایند. درصورتی که تعداد ثبت نام کنندگان در شهر محل سکونت شما به حد نصاب برسد ، برگزاری دوره آموزشی در شهر شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انشاا... پس از انجام هماهنگی ها برگزار خواهد شد.

2- من دانشجوی پرستاری هستم و به کار در حیطه تجهیزات پزشکی هم علاقه دارم. آیا میتونم در این دوره آموزشی شرکت کنم؟
بله ، دوستان عزیزی که در رشته ای به غیر از مهندسی پزشکی تحصیل می کنند هم درصورت تمایل می توانند در این دوره ثبت نام نمایند. البته برای اینکه بتوانند از این دوره آموزشی حداکثر بهره را ببرند ، بهتر است بطور معمول با تجهیزات پزشکی و بیمارستانی آشنا باشند. لازم به توضیح است که اپراتوری (کاربری) تجهیزات پزشکی هم در این دوره آموزش داده خواهد شد.

3- هزینه این دوره رو موقع ثبت نام باید پرداخت کنیم؟
خیر ، شما در ثبت نام اولیه فقط مشخصات فردی خودتان را وارد می کنید. پس از اتمام مهلت ثبت نام اولیه برای پرداخت هزینه دوره آموزشی به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما تا روز تشکیل کلاس برای پرداخت هزینه فرصت خواهید داشت.

4- دوره های کالیبراسیون مشابه دوره شما در شهرهای مختلف برگزاری میشه. این دوره ها چه فرقی با دوره شما داره؟
این دوره آموزشی ، جامع ترین دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و بیمارستانی هست که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود. با توجه به این که شرکت آتانا تجهیز آزما با داشتن مجوز 26 دستگاه ، بیشترین مجوز دستگاه های پزشکی را در بین شرکت های کالیبراسیون کشور دارد ، قطعاً جامع بودن و کامل بودن این دوره آموزشی را در سایر دوره ها نخواهید یافت. یعنی شما با کسب مدرک این دوره ، در زمینه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به مدرک دیگری نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این ، مدرک این دوره معتبر و بین المللی بوده و به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تأیید شده است.

5- کلاس ها در چه روزهایی برگزار میشه؟
دوره در شهریور ماه برگزار خواهد شد. طول مدت دوره آموزشی یک هفته است و هرروز در دو نوبت صبح و ظهر و معادل 56 ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

6- من در موقع ثبت نام با مشکل مواجه شدم. باید چیکار کنم؟
اگر در هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه شُدید ، می توانید مشکل خود را از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

info.bme711@gmail.com





پنجشنبه 09 مرداد 1393 - 00:40
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahid0711 آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 9 /5 /1393
تشکر شده : 1

پاسخ : 1 RE سوال پیرامون دوره ها
سلام . من دانشجوی سال آخر مهندسی پزشکی دانشگاه کازرون هستم و از طریق فیسبوک متوجه شدم شما میخواین دوره کالیبراسیون برگزار کنید و برنامه رو دیدم/

اما بعد از اینکه لیست رو دیدم و تعداد دستگاهها و قیمت همچنین طول دوره ها خیلی متعجب شدم و چند تا سوال برام پیش اومد؟

آیا این دوره ها واقعا کاربردیه ؟

کالیبراسیون 13 تا دستگاه رو میخواین تو یه هفته فشرده بگید روزی 8 ساعت؟؟؟؟
آخه مگه میشه ؟ البته شدنی که میشه ولی خروجی هم خواهد داشت؟
فکر کنم ما باید اول بفهمیم دنبال چی هستیم بعد انتخاب کنیم آیا ما دنبال یاد گرفتن و کار عملی هستیم و یا میخوایم فقط مدرک قاب کنیم ؟؟؟
چطور میشه یه دانشجوی مهندسی پزشکی که تو دانشگاه فقط با بعضی از دستگاهها و اونم سطحی آشنا میشه چجوری میتونه توی فقط یک هفته 13 دستگاه همراه با تست و کالیبراسیون رو یاد بگیره؟؟؟
به نظرم برا اونایی که فقط دنبال مدرکن خوبه ؟
و اینکه فکر نمیکنید یک میلیون برا آموزش در یک هفته زیاد باشه و آیا بعدش این هزینه جبران میشه؟

شما خودتون بازار کاری رو سراغ دارید برا ما؟ تضمینی آیا هست که بعد از شرکت در دوره ما مشغول به کار بشیم (اگه خودمونم فعال باشیم) که تو تبلیغات نوشتید این مدرک کامله و دیگه چیزی نمیخواد؟
اگه باشه من بجای یک میلیون حاضرم چند برابرشو بدم. مثلا خودتون یا دوستانتون الان دارن در زمینه کالیبراسیون کار میکنند؟

با اینکه تلاشتون ستودنیه ولی حس میکنم این دوره ها باا این حجم و فشردگی و قیمت، بیشتر جنبه سود مالی داره برا یه عده و یه سری گواهینامه که فقط میره تو طاقچه اتاق.میتونستید 4 تا دستگاه رو انتخاب کنید اما واقعا وقت بزارید.

و خیلی سوالهای دیگه که اگه وقت بزارید جواب بدید ممنون میشم مثل:
ظرفیت واقعی کلاساتون؟
تعداد دستگاهها برا کار عملی؟
و محل برگزاری؟

اول میخواستم برم تهران برا دوره ها ولی نشد.
ببخشید قسط توهین یا بی ادبی نداشتم اما واقعا راجع به رشتم و آینده کاریم نگرانم و میخوام جایی رو انتخاب کنم که خیالم راحتتر باشه و نه فقط گواهینامه.
فکر کنم حرفها و سوالات من دغدغه خیلی از بچه های مهندسی پزشکی هست.

با کمال احترام برای شما و همکارانتون


پنجشنبه 09 مرداد 1393 - 18:43
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از vahid0711 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
admin آفلاین




ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975

پاسخ : 2 RE سوال پیرامون دوره ها
نقل قول از vahid0711
سلام . من دانشجوی سال آخر مهندسی پزشکی دانشگاه کازرون هستم و از طریق فیسبوک متوجه شدم شما میخواین دوره کالیبراسیون برگزار کنید و برنامه رو دیدم.
سلام دوست عزیزم. از آشنایی با شما خوشبختم.

اما بعد از اینکه لیست رو دیدم و تعداد دستگاهها و قیمت همچنین طول دوره ها خیلی متعجب شدم و چند تا سوال برام پیش اومد؟
آیا این دوره ها واقعا کاربردیه؟

اگه نظر شخصی بنده رو بخواید ، بله این دوره آموزشی کاملاً کاربردی هست. شما در این دوره با نحوه کالیبراسیون 13 دستگاه پزشکی و بیمارستانی که در کار کالیبراسیون با آنها بیشتر سر و کار دارید ، آشنا خواهید شد.

کالیبراسیون 13 تا دستگاه رو میخواین تو یه هفته فشرده بگید روزی 8 ساعت؟؟؟؟
آخه مگه میشه؟ البته شدنی که میشه ولی خروجی هم خواهد داشت؟

قطعاً اگه این دوره آموزشی بازده و خروجی نداشت ، ما تصمیم به برگزاری اون نمی گرفتیم. هدف اصلی ما رضایت کارآموزان عزیزی هست که وقت و هزینه خودشون رو صرف یادگیری می کنند.
نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید ، این هست که آموزش تمام دستگاه ها به یک اندازه زمان نمیبره. بطور مثال آموزش کالیبراسیون ECG ، الکتروشوک و مانیتور علائم حیاتی زمان بیشتری میخواد و در عوض آموزش کالیبراسیون فشارسنج خون ، سانتریفوژ و ساکشن زمان کمتری میخواد. بنابراین ما زمان دوره رو متناسب با نوع دستگاه برنامه ریزی خواهیم کرد تا از ساعات آموزشی دوره حداکثر بهره رو ببرید.
برای اینکه بهتر نتیجه گیری کنید ، برای شما یک مقایسه بین دوره آموزشی خودمون و یک دوره آموزشی مشابه که توسط شرکتی دیگر (مجاز به ذکر نام شرکت بصورت عمومی نیستیم) در یکی از استانها برگزار میشه انجام دادیم:



فکر کنم ما باید اول بفهمیم دنبال چی هستیم بعد انتخاب کنیم آیا ما دنبال یاد گرفتن و کار عملی هستیم و یا میخوایم فقط مدرک قاب کنیم؟؟؟
چطور میشه یه دانشجوی مهندسی پزشکی که تو دانشگاه فقط با بعضی از دستگاهها و اونم سطحی آشنا میشه چجوری میتونه توی فقط یک هفته 13 دستگاه همراه با تست و کالیبراسیون رو یاد بگیره؟؟؟
به نظرم برا اونایی که فقط دنبال مدرکن خوبه؟

همونطور که می دونید ، کالیبراسیون فرآیندی هست که می بایست طبق استانداردهای بین المللی و در چارچوبی که اداره کل تجهیزات پزشکی مشخص میکنه انجام بشه. شرکت ها مطابق پروسیجری (دستورالعملی) که برای هر دستگاه به اداره کل تجهیزات پزشکی ارائه می کنند، مجوز کالیبراسیون رو دریافت می کنند. برای یادگیری فرآیند کالیبراسیون ، شما باید با جدیدترین کالیبراتورها و جامع ترین پروسیجرهای کالیبراسیون آشنا بشید که خوشبختانه در حال حاضر شرکت آتانا تجهیز آزما ، جدیدترین کالیبراتورها و جامع ترین پروسیجرهای کالیبراسیون در سطح کشور رو در اختیار داره. بنابراین پس از پایان دوره آموزشی ، در صورتی که برای یادگیری خوب تلاش کرده باشید ، مهارت و توانایی جامع و کاملی در زمینه کالیبراسیون کسب خواهید کرد و با داشتن یک مدرک معتبر ، تواناییهای خودتون رو مستند می کنید.

و اینکه فکر نمیکنید یک میلیون برا آموزش در یک هفته زیاد باشه و آیا بعدش این هزینه جبران میشه؟
شما خودتون بازار کاری رو سراغ دارید برا ما؟ تضمینی آیا هست که بعد از شرکت در دوره ما مشغول به کار بشیم (اگه خودمونم فعال باشیم) که تو تبلیغات نوشتید این مدرک کامله و دیگه چیزی نمیخواد؟
اگه باشه من بجای یک میلیون حاضرم چند برابرشو بدم. مثلا خودتون یا دوستانتون الان دارن در زمینه کالیبراسیون کار میکنند؟
با توجه به مقایسه ای که انجام شد ، هزینه دوره بسیار مناسب هست.
هیچ آموزشگاه و شرکتی در زمینه کالیبراسیون تضمینی برای کار به شما ارائه نخواهد کرد. تضمین کار شما فقط و فقط میزان توانایی و مهارت شما در کالیبراسیون خواهد بود. وقتی شما جامع ترین دوره آموزشی رو در زمینه کالیبراسیون دیده باشید و مدرک معتبری کسب کرده باشید و مهارت و توانایی این کار رو هم داشته باشید ، قطعاً برای ورود به بازار کار شانس بیشتری نسبت به سایر افراد خواهید داشت.
بنده و دوستانم با فرآیند کالیبراسیون آشنا هستیم اما متأسفانه مدرک کالیبراسیون همه دستگاه ها رو نداریم.

با اینکه تلاشتون ستودنیه ولی حس میکنم این دوره ها با این حجم و فشردگی و قیمت، بیشتر جنبه سود مالی داره برا یه عده و یه سری گواهینامه که فقط میره تو طاقچه اتاق. میتونستید 4 تا دستگاه رو انتخاب کنید اما واقعا وقت بزارید.
تمامی مدرکها و گواهینامه ها روی طاقچه اتاق خاک نخواهند خورد. اغلب دوره هایی که هم اکنون در حال برگزاری هستند ، فقط برگزار میشن تا به نوعی رفع تکلیف کرده باشند. برگزاری دوره آموزشی با آموزش 3 الی 4 دستگاه هیچوقت آموزش کاملی نخواهد بود. آیا در هنگام کار کالیبراسیون در یک بیمارستان ، شما فقط با همین 3 الی 4 دستگاه سر و کار خواهید داشت؟! خیر! پس دوباره نیاز دارید که یک دوره دیگه هم ببینید تا کالیبراسیون 3 الی 4 دستگاه دیگه رو یاد بگیرید و مدرک اون رو کسب کنید. اما شما با گذروندن یک دوره یک هفته ای ، آموزش جامع و کاملی خواهید دید و مدرک معتبر اون رو هم کسب خواهید کرد.

و خیلی سوالهای دیگه که اگه وقت بزارید جواب بدید ممنون میشم مثل:
ظرفیت واقعی کلاساتون؟ بطور معمول حدود 20 الی 25 نفر. در صورتی که تعداد کارآموزان بیشتر بشه ، گروه بندی انجام خواهد شد.
تعداد دستگاهها برا کار عملی؟ مطابق تمامی دوره های آموزشی برای هر دستگاه فقط یک کالیبراتور وجود داره و روی اون آموزش داده میشه.
و محل برگزاری؟ احتمالاً دانشگاه پیام نور شیراز اما در صورت تغییر ، اطلاع رسانی خواهد شد.

اول میخواستم برم تهران برا دوره ها ولی نشد.
خُب این دوره توسط شرکت آتانا تجهیز آرما در تهران برگزار می شد اما به درخواست ما و با توجه به تعداد قابل توجه دانشجویان مهندسی پزشکی استان فارس ، برای اولین بار این دوره در شیراز برگزار شد تا امکانات آموزشی مناسب در شهرستانها هم قابل دسترس باشه.

ببخشید قسط توهین یا بی ادبی نداشتم اما واقعا راجع به رشتم و آینده کاریم نگرانم و میخوام جایی رو انتخاب کنم که خیالم راحتتر باشه و نه فقط گواهینامه.
فکر کنم حرفها و سوالات من دغدغه خیلی از بچه های مهندسی پزشکی هست.
خواهش می کنم دوست عزیزم. اتفاقاً کار شما عاقلانه و منطقی هست که برای انتخاب کردن همه جوانب و شرایط رو ارزیابی می کنید.
بنده هم موظف هستم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بِدم. اگر باز هم سوال و یا ابهامی وجود داره ، بنده در خدمتتون هستم.

با کمال احترام برای شما و همکارانتون

در پناه حق سلامت و سربلند باشید



شنبه 11 مرداد 1393 - 07:10
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
zohreh1367 آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 12 /5 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4

پاسخ : 3 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
با سلام
آیا امکان دسترسی با این کلاسها به صورت ویدیویی و جزوه اموزشی هست؟
ایا در این دوره برای افراد ساکن شهرهای دور مکانی در نظر گرفته شده است؟

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 15:02
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از zohreh1367 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
zohreh1367 آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 12 /5 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4

پاسخ : 4 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
آیا برای دستگاه های فوق پیشرقته مانند انواع مدالیته های تصویر برداری هم دوره ای هست؟

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 20:46
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از zohreh1367 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
admin آفلاین




ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975

پاسخ : 5 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
نقل قول از zohreh1367
با سلام
آیا امکان دسترسی با این کلاسها به صورت ویدیویی و جزوه اموزشی هست؟

سلام دوست عزیز
امکان ضبط ویدیویی این کلاسها وجود ندارد. درصورت رضایت اساتید ، جزوه این دوره آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ایا در این دوره برای افراد ساکن شهرهای دور مکانی در نظر گرفته شده است؟
در حال حاضر محل اسکانی برای عزیزانی که در سایر استانها سکونت دارند ، درنظر گرفته نشده است اما درصورت فراهم شدن محل مناسبی برای اسکان ، به شما دوستان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
آیا برای دستگاه های فوق پیشرفته مانند انواع مدالیته های تصویر برداری هم دوره ای هست؟
تا جایی که بنده اطلاع دارم ، برگزاری دوره های تخصصی مانند Imaging Modalities بصورت محدود برگزار می شوند اما اگر خبری از این دوره ها به دستمان رسید ، حتماً به اطلاعتان خواهیم رساند.
با تشکر


چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 04:16
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zohreh1367 /
zohreh1367 آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 12 /5 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4

پاسخ : 6 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
میشه تاریخ شروع کلاس ها رو هم بگین حدودا کی هست؟شهریور ماهی هست که همه برنامه ها با هم تداخل پیدا میکنه.
با تشکر

چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 13:46
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از zohreh1367 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
zohreh1367 آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 12 /5 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4

پاسخ : 7 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
اگر دوره در شهرهای دیگری هم مانند اصفهان، تهران یا مشهد برگزار میشود لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.
و در مورد نحوه ی آموزش هم لطفا با ذکر یک مثال شفاف تر کنید. مثلا برای دستگاه الکتروکاردیوگرام چه مطالبی دقیقا اموزش گفته خواهدشد؟اموزش عملی به چه صورت خواهد بود؟ایا وسیله ای هم در اختیار هنرجو قرار میگیرد؟


چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 14:25
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از zohreh1367 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
admin آفلاین




ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975

پاسخ : 8 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
نقل قول از zohreh1367
میشه تاریخ شروع کلاس ها رو هم بگین حدودا کی هست؟شهریور ماهی هست که همه برنامه ها با هم تداخل پیدا میکنه.
با تشکر

انشاا... کلاس ها در اواسط شهریور ماه برگزار خواهند شد.
اگر دوره در شهرهای دیگری هم مانند اصفهان، تهران یا مشهد برگزار میشود لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.
در حال حاضر این دوره آموزشی فقط در شیراز برگزاری می شود اما در آینده اگر برای شهرهای دیگری نیز برنامه ریزی شد ، اطلاع رسانی خواهیم کرد.
و در مورد نحوه ی آموزش هم لطفا با ذکر یک مثال شفاف تر کنید. مثلا برای دستگاه الکتروکاردیوگرام چه مطالبی دقیقا اموزش گفته خواهدشد؟ اموزش عملی به چه صورت خواهد بود؟ ایا وسیله ای هم در اختیار هنرجو قرار میگیرد؟
مطالبی که برای هر دستگاه تدریس خواهد شد ، شامل اپراتوری (کاربری) و نحوه کالیبراسیون دستگاه و نیز تست های ایمنی الکتریکی خواهد بود.
آموزش به دو صورت تئوری و عملی انجام خواهد شد و تمامی تست های مربوط به هر دستگاه بصورت عملی اجرا خواهد گردید.
بله ، دستگاه در اختیار هنرجویان هم قرار خواهد گرفت.




پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 04:15
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zohreh1367 /
mphy68 آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 8 /6 /1393
تشکر شده : 1

پاسخ : 10 RE
با سلام

من دانشجوی فیزیک پزشکی هستم و می خواستم بدونم این دوره چقد می تونه برام مفید باشه؟بنظر خودم با توجه به اینکه من کارشناسیمو فیزیک خوندم این کلاس می تونه خیلی خوب باشه ولی می خوام که مطمئن بشم
و اینکه من هیچ گونه آشنایی با هیچ کدوم از تجهیزات ندارم در حدی که اسم بعضی هاشو شنیدم
حالا که هیچ اشنایی ندارم می خوام بدونم کلاسها طوری هست که به مشکل برنخورم و خوب یاد بگیرم؟چون حتی اگه نیاز یه پیش زمینه ی کمی هم داشته باشه من ندارم

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

شنبه 08 شهریور 1393 - 16:55
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mphy68 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
admin آفلاین




ارسال‌ها : 1077
عضویت: 26 /4 /1391
محل زندگی: Shiraz
تشکرها : 805
تشکر شده : 975

پاسخ : 11 RE پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
نقل قول از mphy68
با سلام
من دانشجوی فیزیک پزشکی هستم و می خواستم بدونم این دوره چقد می تونه برام مفید باشه؟ بنظر خودم با توجه به اینکه من کارشناسیمو فیزیک خوندم این کلاس می تونه خیلی خوب باشه ولی می خوام که مطمئن بشم
و اینکه من هیچ گونه آشنایی با هیچ کدوم از تجهیزات ندارم در حدی که اسم بعضی هاشو شنیدم
حالا که هیچ اشنایی ندارم می خوام بدونم کلاسها طوری هست که به مشکل برنخورم و خوب یاد بگیرم؟ چون حتی اگه نیاز یه پیش زمینه ی کمی هم داشته باشه من ندارم.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
از آشنایی با شما خوشبختم.
با توجه به اینکه در دوره آموزشی کالیبراسیون حاضر ، علاوه بر مباحث کنترل کیفی تجهیزات پزشکی (کالیبراسیون) ، اپراتوری و نحوه کاربری دستگاه های پزشکی هم تدریس خواهد شد اما بهتر است پیش زمینه ای درباره دستگاه های پزشکی بیمارستانی و وظیفه آن ها داشته باشید تا این دوره آموزشی برای شما حداکثر بازدهی را داشته باشد.



دوشنبه 10 شهریور 1393 - 16:40
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پاسخ به سوالات شما درباره دوره آموزشی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا