زمان جاری : یکشنبه 06 آذر 1401 - 9:40 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز عبور : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام دوست گرامی ؛
برای مشاهده انجمن با امکانات کامل ، می بايست
ثـبـت نـام کـنـیـد یا وارد شـویـد


کاربر گرامی کاربر گرامی ؛







تعداد بازدید 45
نویسنده پیام
shantiya آفلاین





ارسال‌ها : 17
عضویت: 14 /9 /1400
چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم
تبلیغات در گوگل یکی از موثرترین شکل های تبلیغاتی است که در سال های اخیر معرفی شده است. شاید تعجب کنید اگر بدانید 2.3 میلیون کاربر از سراسر جهان در هر ثانیه یک کلمه را در گوگل جستجو می کنند.
image.png
به همین دلیل، تبلیغات توسط گوگل به عنوان یک راه بسیار موثر برای چگونه در گوگل رایگان تبلیغ کنیم ؟ هدایت ترافیک به وب سایت شما در نظر گرفته می شود. اگر کاربران زیادی به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط با صنعت شما هستند، می توانید از تبلیغات گوگل برای معرفی محصولات خود به آنها استفاده کنید.
اگر می خواهید بدانید تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند، این مقاله را از دست ندهید.
تبلیغات گوگل چیست؟
گوگل تبلیغاتی را ارائه می دهد که در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند. یکی از امکانات گوگل برای وب سایت هایی که به دنبال تبلیغات هستند، شبکه نمایش است. شما می توانید متن، تصویر، ویدئو یا هر فرمت دیگری را در این شبکه نمایش تبلیغ کنید. این کار برای جلب نظر مشتریان انجام می شود و در زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد.
تبلیغ شما در مناطق انتخابی وب سایت (مثلا آمازون) نمایش داده می شود. به طور کلی، تبلیغات توسط گوگل (AdWords) به دو صورت کار می کند.
- تبلیغات در SERP
- تبلیغات در سایت های شریک گوگل
1. تبلیغات در نتایج جستجو (SERP)
این روش بیشترین محبوبیت را در بین کاربران ایرانی دارد. وقتی کلمه ای را در گوگل جستجو می کنید، در صفحه نتایج جستجو به سایت هایی برخورد خواهید کرد که کلمه AD یا تبلیغات در کنار آنها وجود دارد. این روش تبلیغاتی بر اساس کلمات کلیدی و محتوای مدیران وب سایت می باشد.
به عنوان مثال، شرکتی که در زمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می کند ممکن است محصولاتی مانند "ماسک، محلول ضد عفونی کننده، ژل ضد عفونی کننده و غیره" را جذب کند. در صفحه اول نتایج نظرسنجی اما برای این کار باید کلمات کلیدی هر محصول را بیابد و در سیستم تبلیغاتی گوگل وارد کند.
2- تبلیغات در سایت های وابسته به گوگل
سایت های شریک گوگل نیز تبلیغات وب سایت را نمایش می دهند در این صورت می توانید محصولات یا خدمات خود را در قالب محتوای متنی، بنر، تبلیغات اپلیکیشن موبایل یا تبلیغات جیمیل تبلیغ کنید.
هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟
هر وب سایتی می تواند از امکانات گوگل برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کند. بنابراین این شرط نیز برای شما آماده است. شما می توانید با توجه به بودجه خود برای گوگل ادز درخواست دهید. در روش تبلیغات در صفحات شریک گوگل می توانید نوع صفحه شریک را با محتوای مورد نظر خود مشخص کنید.
علاوه بر این، هزینه تبلیغات کلیکی بر اساس تعداد دفعاتی که کاربر روی عنوان آگهی شما کلیک می کند، می باشد. روش گوگل ادوردز همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خاص و بسیار رقابتی را انتخاب کنید که اغلب منجر به هزینه های تبلیغاتی بالاتر می شود.
فراموش نکنید که هزینه تبلیغات در گوگل به عوامل دیگری مانند موقعیت جغرافیایی، کیفیت کمپین تبلیغاتی و ... بستگی دارد. به عنوان مثال، متوسط ​​هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک در ایالات متحده حدود 2.32 دلار برای همه صنایع است. ضمن اینکه هزینه تبلیغات برای وب سایت های ایرانی کمتر از این کشور در نظر گرفته می شود.
تبلیغات گوگل چگونه می تواند به رشد کسب و کار من کمک کند؟
تبلیغات گوگل کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد همه کاربرانی که در جستجوی آنها هستند تبلیغ کنندگان باید لیستی از کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن انتخاب کنند این عبارت ها مربوط به تجارت آنها و آنچه کاربران در گوگل جستجو می کنند هستند.
سپس تبلیغ‌کنندگان از تبلیغات کلیکی گوگل برای این کلمات کلیدی استفاده می‌کنند. این انتخاب با امتیاز اختصاص داده شده توسط Google بر اساس کیفیت تبلیغات ارائه شده توسط تبلیغ کننده انجام می شود. عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند کدام تبلیغات گوگل در SERP ها ظاهر می شود.
هنگامی که کاربر روی یک تبلیغ کلیک می کند، تبلیغ کننده باید برای هر کلیک یا CPC هزینه مشخصی را بپردازد.
تبلیغات کلیکی یا CPC چگونه است؟
گوگل برای روش های مختلف تبلیغات هزینه های متفاوتی را دریافت می کند. پرداخت برای هر یک از این روش ها نیز متفاوت است. تبلیغات کلیکی یا PPC مخفف pay-per-click (پرداخت به ازای کلیک) است. اما هزینه هر کلیک چقدر است؟
در گوگل ادز، موقعیت و رتبه تبلیغات هزینه هر کلیک را تعیین می کند. در این صورت باید حداکثر تعداد تبلیغات را انتخاب کنید. اگر امتیاز کیفیت بالایی داشته باشید، تبلیغات شما رتبه بالاتری خواهد داشت و CPC کمتری پرداخت خواهید کرد.
جالب است بدانید یکی از قوانین تبلیغات گوگل این است که کسانی را که نمره کیفیت پایین تری دارند جریمه می کند. بنابراین طبیعی است که باید به دنبال نمره کیفیت بالاتر باشید.
ممکن است بپرسید که امتیاز کیفیت به چه معناست؟ این مقاله مربوط به کلمات کلیدی و تبلیغات PPC است. طبق این مقاله، گوگل هزینه هر کلیک روی یک تبلیغ را محاسبه می کند. به طور کلی، روند خواندن تبلیغات گوگل به شرح زیر است:
چگونه می توان نمره کیفی گرفت؟
دریافت امتیاز کیفیت بالا برای یک کلمه کلیدی به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:
- نرخ CTR صفحات سایت شما
- شامل کلمات کلیدی مورد نیاز تیم بازاریابی باشد
- ارتباط بین کیفیت صفحه فرود و ارتباط کلمه کلیدی
- اهمیت متن تبلیغاتی گوگل
- مقدار نمایه شما در حساب Google AdWords شما
مزایای داشتن امتیاز با کیفیت بالا برای تبلیغات گوگل
داشتن امتیاز با کیفیت بالا مزایای زیادی برای تبلیغ کنندگان دارد، از جمله:
کمتر پرداخت کنید: Google با کاهش هزینه هر کلیک (CPC) به تبلیغ‌کنندگان امتیاز کیفیت بالاتری ارائه می‌کند. این به میزان بازگشت سرمایه (ROI) کمک زیادی می کند.
- قرارگیری بالاتر: یکی دیگر از مزایای امتیاز کیفیت، قرار دادن تبلیغات در مکان های بهتر در SERP ها است. بنابراین، بیشتر تبلیغات در گوگل در خط اول SERP قرار می گیرند.

یکشنبه 06 شهریور 1401 - 11:28
ارسال پیام خصوصی نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش (تازه سازی) صفحه نیست ، برای این کار روی تازه سازی پاسخ ها کلیک نمایید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم | پیوند سایتی RSS | بازگشت به بالا